Stuck on the puzzle

Hei!

Mulle tuli meelde, et mul on blogi. Täiesti ära ununenud. Kogemata vist jätsin unarusse ja teiseda sjad tulid peale(loe – fotograafia). Sellest on möödunud vist juba paar kuud, kui ma viimase postituse kirjutasin. Kas ma ikka oskan veel kirjutada. Aga nii palju põnevat on juhtunud selle aja sees – Aprill, Mai, Juuni, Juuli ja August. Nüüd on meil käes juba september ehk siis kooli. Viimane aasta!

Suvi möödus kuidagi väga kiirelt. Alles oli  see kui minu venna lõpetas põhikooli, nüüd juba gümnasist. Palju õnne sulle! Ja hoia alt!

Suvel oli laulupidu. Tuleb tunnistada, et see oli esimene kord(v.a Öölaulupidu) kui ma seal käisin. Nii esinedes kui kuulates. Väga võimas ja hea tunne oli. Tasus ära selle palava ilmaga seista kaare all ja harjutada proovideks, sest lõpptulemus oli megahea. Siis kohe peale laulupidu oli mul sünnipäev. Täisealine nüüdsest. Natuke aega saime mööda Eestit ringi rännata ja siis malevasse. Kulinas olime. Vastandlikud arvamused. Ühest küljest oli see väga tore ja õike muud, aga ta ei ületanud kindlasti mitte eelmist aastat. Kahju.

Siis tuli august. August möödus minu jaoks natuke kehvapoolsemalt ja andis tervele suvele selle halva varjundi. Muidugi terve august ei olnud halb. 10-12. august Tartus ja Viljandis olid ühed parimad päevad sel suvel, aga muidu olin ma terve aja oma neetud peavalude küüsis. Nüüd ma reaalselt teen midagi nende vastu. Ma lähen tõesti arsti juurde ja saan teada, mis mul viga on. Liiga kaua on see jama kestnud ning liiga kaua on minu tuju sellest allakäinud.

Eks terve see suvi oli agu malevgi. Kõik oli väga tore, aga ikkagi see ei ületa eelmist aastat. Ja see, et ma sellest niivähe kirjutasin, ei tähenda, et mulle ei meeldinud see suvi. Väga meeldis!

Kuna homme on spordipäev, siis veel päris koolipäev ei ole, aga siiski.

Head kooli algust!

M.

 

One response

  1. Ilusat kooli algust sulle, 12. klass on parim 😉

    02/09/2011, 00:00

Lisa kommentaar

