The ice is getting thinner

Mõtlesin, et võiks siia nüüd jälle natuke kirjutada. Pole ammu kirjutanud midagi. Täna tuli jälle kihk midagi kirjutada ehk siis siin ma nüüd olen ja kirjutan.

Mind on tabanud tõeline fotohullus. Täielik. Punkt. Igake poole kuhu vaatan, mõtlen kuidas seda kõige paremini saaks jäädvustada või mida siin üldse midagi head ja ilusat on. Kuid alati ei pea ka ilusad asjad olema. Väga eddukalt saab ka väga koledaid asju pildistada ja sealjuures väga ilusti. Aga see on ju common sense.

Leidsin flickrist projekti :tundus väga huvitav – Project365. Eks nimest võib isegi arvata, mida see endast kujutab.  Ei see ei ole pildistan-ennast- iga-hommik-ja-teen-video tüüpi projekt. Iga päev tuleb teha vähemalt üks pilt. Seems easy enough, doesn’t it? See on mulle uus katsumus. Ma ei ole väga selline inimene, kes võtab asju kätte ja teeb ära. Eriti aeganõudvaid ülesandeid. See on nüüd väga aeganõudev… Väga.

Väga fototeemaline olen siiamaani olnud.

Ma hakkasin eile mõtlema, et kas on ikka hea olla koguaeg väga spontaanne ja jääda pigem lootma rohkem teiste peale kui enda peale. Selles mõttes, et ma endale ei taha plaane teha, kuna mul alati võib midagi uut ja head ettejuhtuda. Ja lõik tavaliselt viimasel minutil. Eile jäin mõtlema, et kas see on ikka hea. Äkki peaks aja maha võtma ja natukenegi rohkem planeerima.

Aga nüüd on juba kool käes. Jälle… Aga minu mõtted on veel Prantsusmaal. Alpides…

The ice is getting thinner… Yay!

M.

Lisa kommentaar

