Good times bad times

Päike tuleb välja! Vaatasin just aknast välja. Näha seda sinist taevast ja siis neid lumekattega Vanalinna maju päikesevalguses, see on lihtsalt nii hea tunne. Annab tunda, et kevad on varsti saabumas. Ainult poolteist kuud veel, ametlikult. Loodame, et tuleb kiiremini. Seda päikest on meile vaja, liiga palju halli on muidu meie elus. Hall on masendav. Neutraalne. Hall.

Mul on natuke kahtlane tuju täna. Eile oli ka. Ei, mul on tegelikult hea meel. Ma saan minna nädalaks ajaks Soome mingile ei-tea-mis-asjale, kuhu tulevad kokku soomlased, rootslased, norrakad, taanlased, islandlased ja eestlased. Eestlasi on vähe – ainult kaks. Mina olen üks neist. See on nii hea tunne. Mul pole kunagi loosiga vedanud. Ma ei ole isegi kümmet kroonigi(või siis eurodes 64 senti) võitnud lotopiletiga. Aga nõõd on midagi sellist ja se eon ainult hea.

Aga ikkagi on millegipärast paha tuju. Ma ise ei ole seda välja mõistatanud, kuna ma tean, et minuga on kõik korras. Mitte päris. Haige olen. Ma arvaen, et see halb tuju on selle haiguse tagajärg. Ei meeldi see, mkmm. Vähemalt pea ei valuta (sõnusin ära). Loodan, et ma saan kiiresti terveks ja saan kõigest jälle rohkem rõõmu tunda.

Aga, ega haigus ise ei muuda ebastabiilseks. Tal peab alati olema põhjus. Minu põhjus on see, et mul ei ole enam piisavalt aega nende jaoks, keda ma tahan. Seda probleemi ma vist juba lahkasin onju? No worries. Ma saan sellest millalgi üle. Täpsustus, me saame millalgi sellest üle. Need oleme ikkagi Sina ja Mina. Kohe kui hakkab valgem olema, siis saab olla rohkem õues ja tekitada kusagilt endale rohkem aega. Seega ootan ma kevadet juba nii pikisilmi kui üldse oodata võib.

Sinna ei ole enam kaua aega.

Suveni on natuke kauem aega, aga ega see ka enam mägede taga ei ole. Rääkides mägedest… Tahan ma suusatama minna. Ja väga tõenäoliselt lähengi. Jeei! Lõpuks! Ma pole nii ammu käinud kui v.a see Kuutsekas jaanuari lõpus. Aga Kuutsekas pole ju teatavasti mägi…

Suusatama!

Hehee, Led Zeppelin võlub jälle. Imelik, eelmine aasta samal ajal, langesin ma samuti nende muusika ohvriks. See ei olnud mitte-üks-teps halb muidugi, aga millegipärast jäi unarusse. Nüüd on see jälle tagasi.

Palju parem kui see saast, mida tavaliselt raadiost tuleb. Sorry kui ma kedagi solvasin, aga see on minu arvamus ju. Terve see blogi on minu arvamus, minu vaatenurk asjadest. Oleks raske kirjutada kellegi teise arvamusest, või mis?

M.

Lisa kommentaar

