He films the clouds

Midagi hämmastavat. Tahaksin lihtsalt jagada(mis ongi tegelt blogi mõte), midagi ilusta, midagi unelevat. Midagi silmipimestavat ilusat.

Vahel on nii, et muusikapala inspireerib nii kõrgelt ja nii palju, et tuleb kohe heade mõtete voog peale, mida lihtsalt ei ole kuidagi võimalik peatada.

Seda kuulates, leian ma enda eest vaateid, mida ma enne ei näinud. Värve, mis enne jäid mulle nähtamatuks jne. Mitte, et mu maailm enne tume ja pime ja kole ja mida kõike muud ja masendavat veel, oli. Lihtsalt nüüd on see veel ilusam, värivikirevam, elavam. Tahaks lihtsalt fotoka kätte võtta ja pildistama hakata.

Ütleks, et terve lugu on megahea, aga 3:16-4:06. Vot see on lihtsalt pärl. See ei ole lihtsalt normaalne.

Aga mina lähen tuttu nüüd. Näen und, millest ma muidugi midagi hommikul ei mäleta, aga ma tean, et see oli hea, kuna Sina olid seal sees.

head ööd

M.

 

Lisa kommentaar

