If I had a boat

Elu on nii kiireks läinud. Mulle üldse ei meeldi see. Tahaks, et mul oleks kõigi ja kõige jaoks aega, aga ei ole. Asju on kuhjunud, mõned on tähtsamad, teised vähemtähtsamad, aga neid on ikka palju. Ja kõike peab tegema. Mul on vaja leida aega, et saada oma sõiduutunde teha, käia suusatamas, käia tantsukursustel ja siis veel leida aega, et teha uurimustöö lõpuni(kuigi selle tähtaeg on kohekohe). Ma olen nii õnnelik, kui see lõpuks läbi saab, sest siis on üks suur asi mu koormalt kadunud ja järgi on jäänud siis ainult kaks eksamit mais.

Tahaks leida aega. Funny thing about time – seda ei saa leida. Seda on ainult 24tundi päevas, 7 päeva nädalas, 4 nädalat kuus, 12 kuud aastas. Seda ei saa rohkem endale juurde leiutada kusagilt. Wish I could.

Mõtted jooksevad vaikselt(mitte väga vaikselt) juba suvele. Tegelt ma lepiks isegi kevadega. Kujutle pilti – lesid rohelisel murul, loed mingit head raamatut vms, kuulad linnulaulu, ümber on rohelised puud, peale paistab soendav päike ning mõnus jahedavõitu tuuleiil. Kõlab nagu paradiis onju. Aga selleni on umbes 4 kuud aega.

Aga… See aeg läheb väga kiiresti, arvestades seda kui kiiresti jaanuar möödus.

Tead. Ma leiutan praegu ajamasina, panen aja seisma ning tunnen elust mõnu. See, et mul aega ei ole piisavalt on ainuke põhjus, miks ma peaks ennast natuke halvasti tundma. Tegelikult on veel üks põhjus, aga ma tõesti loodan, et see kaob varsti ära.

Kui mul oleks paat, siis ma seilaks sinu juurde(kuigi raskeks läheb paadiga tänavatel sõitmine) ja siis reisiks maailma otsa. Näeks kõiki vaimustavaid kohti…

Oleks vaid…

M.

Lisa kommentaar

