Welcome to the jungle a.k.a Vietnam

Alustuseks – Head uut aastat kõigile! Kuigi ma olen juba kaks nädalat sellega hiljaks jäänud, kuid sel on põhjus. Ma loodan, et saab olema parem aasta kui eelmine, kuigi eelmine juba oli päris hea, niiet seda annab trumbata. Et kõik saavutaksid midagi, mida nad lubasid aastavahetusel(kui lubasid). Jään huviga ootama, mida see aasta toob.

Nüüd. Nagu näed olen ma pausilt tagasi ja kirjutan uuesti siia. Tuleb välja, et mul oli pausi vaja. Kellel ei oleks? Pidin oma mõtted korda saama ja nüüd on jälle kõik hästi ja saab alustada uut aastat täiesti uue hoo ja meeleoluga.

Mida ma siis see kuu aega tegin? Kõigepeallt detsember oli ülimalt kiire, aga see-eest elamusterohke. Nii palju head juhtus siis. Pluss olid jõulud, mis osutusid ühtedeks parimateks minu elus. Ja mitte kingituste pärast, vaid see meeleolu, mis valitses elutoas – see oli midagi erilist ja harvanähtavat.

Aga. Kõige märkimisväärsem sündmus leidis aset detsembri lõpus. Nagu juba pealkirjast võid arvata, läksin ma Vietnami. Päev enne aastavahetust läksime ja alles eile jõudsime tagasi. Ma olen ikka veel jet-laggine, aga see läheb üle. Nii hea on ikka kodus olla. Kaks nädalat oli natuke liiga pikk aeg, et Sinust eemal olla. Igatahes… nüüd olen ma tagasi… lähedal…käeulatuses, mitte 9300km kaugusel.

Vietnam on riik, kus igal inimesel(mitte päris) on oma mootorratas. Päriselt ka, neid on täiesti  ahastamapanevalt palju. Vietnam on kommunistlik riik ja võid näha lippe sirbi ja vasaraga  ja nende endise juhi pilte ja kujusid tänavatel. Vietnam on kole riik. No okei, mitte kole, aga ma ei saanud kordagi kahe nädala jooksul öelda “Vau! See on ilus”, mõned kohad olid okei, aga enamus kohti on meie mõistes kolgas. Vietnam on riik, kus inimesed hoiavad maja ees ahvi ketis. Vietnam on riik, kus mõni sõidab oma motikal, trimmer käes või midagi muud ohtlikku või habrast. Vietnam on riik, kus on kõik väga odav. No tõsiselt – ODAV! Sattusin ahastusse, kui nüüd Eestis on hinnad ikka väga kõrged võrreldes nendega. Aga samas kvaliteet loeb midagi. Seda muidugi sealse söögi kohta öelda ei saa. See oli ülihea. Sellest tulenevalt on Vietnam riik, kus on räigelt hea söök. Kuigi ma sõin põhiliselt ainult riisi ja nuudleid(mida ma ei taha enam näha ka mitte). Vietnam on riik, kus on ülimalt halb inglise keele oskus. Aga seda naljakam oli meil, lugeda menüüsid and whatnot. No kuidas sa saad naeru pidada kui menüüs on kirjutatud Squid Soup Bath Tub? Vietnam on riik, kus on palju motikaid. Seda ma vist ütlesin juba, aga võib öelda veel kuna neid oli palju, kui sa juba aru ei saanud. Vietnam on suur riik. Me käisime lõuna osas, aga puhtalt autosõit ühest otsast teise oli umbes 10 tundi, kuigi kaardi peal tundub see nii väike maa. Hea, et me põhja ei sõitnud. Vietnam on riik, kus kõik toolid ja lauad on väga väikesed. No see on arusaadav, kuna kõik on seal väikesed. Ma tundsin ennast hiiglasena seal. Ja ma olen keskmist kasvu.Vietnam on riik, kus on Facebook ära bännitud. Kuigi natuke häkkida, saab ka seda kasutada…

Kindlasti on mul neid ütlusi veel, aga praegu ei tule meelde. Noh jah…

Vietnam pole tegelikult üldse nii hull kui tunduda võib. Ta on lihtsalt teistsugune. Väga teistsugune. Ma ei kahetse üldse, et ma sinna läksin. Ei tohikski, midagi ei tohi kahetseda. Muidu jäädki elama minevikus. Ma olen enda mineviku nüüdseks unustanud, kuigi ta võib sähvatusi veel esile tuua ja ma ei imestaks kui ta toobki.

Aga piltide kohapealt… Mul on neid palju… Läheb natuke aega enne kui ma nad korda saan ja paremad ära töötlen, kuid ma luban… et üks päev panen ma mõned siia üles.

Järgmise korrani.

Hea on ikka siin kodus olla.

M.

Lisa kommentaar

