Far away

Tänasega sai mulle selgeks, et ma olen inimene, kellele ei meeldi elada teadmatuses. Võib-olla viimased sündmused võimendasid seda kõvasti aga ikkagi. Ma ikka ei saa sellest eelmisest nädalast üle. Oleks parem kui seda ei oleks lihtsalt olemas. Pluss on mul hakanud flashbackid natuke varasemast ajast, kus ma kõvastihaiget sain ja nüüd ma elaks nagu hirmus, et see juhtub uuesti. Ma ei usu, et see juhtub uuesti, väga väga väga vähe tõenäoline, aga ikkagi, kui juhtub siis on kaputt.

Aga teadmatus Miks siis ei meeldi? Sest, ma ei tea, mis järgmisena juhtub või mida edasi plaanitakse teha. Ma olen nagu ära lõigatud, aga ma tahan seal olla. Ma tahan teada, mis toimub. Tahaks olla konstantses infovoos.(okei, mitte päris sõna-sõnalt, aga kui ma ei tea kaks päeva mitte kui midagi siis on jällegi pahad lood). Pahad lood, sest ma hakkan muretsema, hullult. Peast jooksevad kiiresti läbi nii sünged kui ka teistsugused halvad mõtted. Ja need lõppevad alles siis kui ma saan mingit uut infot. Mõtle ise, kui sa peaksid elama selliste mõtetega terve päeva. Väga raske on. Sellepärast ongi tegelikult mul natuke raske, aga küll ma üritan hakkama saada. Siiamaani oleme ilusti hakkama saanud, eks tuleb ainult kohaneda ja läheb edasi.

The past haunts me like a goddamn ghost in my bedroom. Mul küll ei ole ühtegi kummitust magamistoas, sest selliseid asju ei ole olemas,(need youtube’i videod on võltsimad kui strippari naeratus, kui te ise pole juba tähele pannud) aga ikkagi see minevik kummitab mind ja ma tahan sellest lahti saada. Huvitav, mida selleks tegema peaks. Kas mina peaksin üldse midagi tegema kui mina olin kannataja?

Homsest saab hakata PÖFFile pileteid ostma.Peaks vaatama välja filmid,mida vaatama võiks minna, kui aega leiab.

You’re so far away from me, but still so close to me.

M.

One response

  1. emma

    sa pead vaatama seda filmi ” skeletons”

    27/11/2010, 01:55

Lisa kommentaar

