Heroes

Kuna mul on praegu natuke rohkem(loe – päris palju rohkem) vaba aega, tänu Pärnu reisile. Nimelt oli see üks suur ebaõnnestumine. Reedel, et jõuda bussile, mis viis meid Pärnusse, sain ma MUPOlt (I love you, too) trahvi. Siis, kui kohale jõudsime, käisime kümnekesi mingis väikeses kohvikus, ja kuna mul oli kõht natuke tühi, siis sõin ühe tüki mingit juustukooki. Järele mõeldes polnud see kõige targem tegu(loe edasi, saad teada miks). Siis, etendus – meh. Vähemalt ei maksnud pilet palju. Tagasi sõites läks buss katki. Ja muidugi kirss toolil oli toidumürgitus sellest samast juustukoogist. Juhuu. Võite oletada, kui hea mul laupäeva hommikul oli olla.

Kui ma lõpuks laupäeva pärastlõunal koju jõudsin, siis hopsti voodisse ja mõnus 17-tunnine lõunauinak algas.

Tähendab, et enamus nädalavahetust veetsin ma voodis.

Aga nüüd, kuna mul oli vaba aega nii palju siis hakkasin mõtlema sellistele asjadele, millele ma tavaliselt ei mõtle ning ka nendest, kellest ma tihti mõtlen. Ja ma jõudsin päris sisukate mõteteni. Kõik teemad olid välja arendatud ja hankisin wikipediast aina infot juurde. Paratamatult eksisin ma jälle wikipediasse ära. Hakkasin lugema Austraalia kohta, aga klõpsates nendel sinistel sõnadel, jõudsin ma lõpuks Simpsonite 14.hooajani. Juhtub.

This is not my finest hour, but bear with me. I went through a lot last week. Now I’m trying to leave it all behind and not to think about it. I’ll try.

Ma tean, et see laul üldse ei  sobi siia postitusse, või äkki isegi sobib, aga ma ikkagi panen ta siia, kuna ta on lihtsalt nii hea.

M.

Lisa kommentaar

