Quiet in my town

Mul pea ikka veel keerleb. Mõistus on natuke segipööratud ning mõtteid on vallutanud üsnagi morbiidsed ja kurvad mõtted. Järsku võib midagi sellist juhtuda, mis võib muuta terve päeva. Liiga sürreaalne päev oli lihtsalt.

Täna oli meil koolil 379. aastapäev. Aga seda suursündmust varjutas vikatimees. Üks minu koolikaaslane oli endalt elu võtnud reedel. Terve kool oli leinammismeeleolus ning milline tähtpäev siis õnnestub? Mitte ükski. Enamus õpetajaid nutsid, õpilased jooksid mööda koolimaja ringi nuttes, kõigil oli sünge meeleolu. Eriti hulluks tegi selle tõsiasi, et me üritasime samal  ajal pidupäeva tähistada. See ei olnud üldse kohane. Lihtssalt ei sobinud sinna.

Enesetapp ei ole viis kuidas inimene peaks siit ilmast lahkuma. Olgugi, et ta võib mõtelda, et enam hullemaks ei saa minna ning, mis kasu on minust siia mailmale. Aga tavaliselt ta ei mõtle plusspooltele enda elus, vaid vaatab ainult negatiivseid külgi. Aga ta ei mõtle enda läheedastest, kes talle alati toeks on, ükskõik mis abi vaja on. Me tegelikult võib-olla ei mõista seda, aga kõik me lähedased hoolitsevad meie eest nii hästi kui saavad, omal moel. Ta ei mõtle selle üle, et kas keegi jääb teda igatsema. Muidugi jääb ja kohutavalt palju.

Inimene ei tohiks teha enesetappu, elu on liiga lühike. Miks teha siis seda veel lühemaks?

May he rest in peace

M.

One response

  1. bööö.
    ma ei mõista, miks, “minu enesetapp” oli minu meelest pigem natuke vastupidise mõttega, et seda siiski ei tasu teha, et elu on siiski piisavalt ilus selleks, isegi kui ma terve filmi aja peaaegu nutsin, kuid ma sain targemaks, see andis mulle häid sõnu ja jõude.

    11/11/2010, 01:07

Lisa kommentaar

