Twisted logic

I have it back! Planeet ringleb jälle õigesti ning elu ei ole enam peapeale pööratud. Terve nädala tundsin ma ennast poolikult, nagu pool minust oleks kusagil kaugel mujal, mulle kättesaamatus kohas. Not anymore. Leidsin oma teise poole jällegi üles ning üle pika aja on jälle kõik õigesti, kuigi enne ei olnud midagi valesti. Makes sense, right?

Eriti ei ole loogiline, aga see on nii kuidas ma ennast tunnen ja miks peaksid tunded loogilised olema. Need on täiesti ebaloogilised. Kuigi praegu nad jällegi väga loogilised. Makes sense, right?

Igatahes, nagu said aru, mu maailm ei ole praegu väga loogiline kuid samas ka on. Ära pane tähele.

Eile jõudsin Oslost tagasi. Täitsa tore oli. Kuigi kuradi kallis. Ikka väga kallis. Nii kallis, et norrakad käivad süüa ostmas Rootsis, mis teadaolevalt ka ei ole väga odav riik. Aga Oslo on iseenesest väga lahe linn. Üks vähestest linnadest, kus ma tunnen ennast kui kodus. That’s a big thing, you know.

Üldiselt mulle meeldivad need ülispontaansed reisid. Kahju et rohkem ei saa. Aga järgmine kord võtaks ma kellegi kaasa ka, you know who.

My mind uses a twisted logic.

Ain’t it good to be back home?

M.

Lisa kommentaar

