If you were here

Täiesti hämmastav kuidas inimene saab alles siis aru kui kallis keegi on kui ta on ära või ei ole läheduses. Vaheaeg on kestnud juba paar päeva ja ei ole möödunud ühtki, mil ma ei oleks temast mõelnud. But that’s a good thing, I guess. No jah, selleks ajaks kui ta tagasi jõuab, lahutab meist jällegi mingi tükk maad. Can’t we catch a break here? Praegu on tema kaugel ära, aga pärast kui ta tagsi on olen mina mitte nii kaugel Norras, aga ikkagi mitte siin.

Aga ma kannatan ilusti need paar päeva ära. No eks ma üritan.

M.

Lisa kommentaar

