Free

Terve see nädal toob sellise kadedustunde peale. Eelmine aasta kui meid retsiti(okei, see pole päris õige sõna). Sorry, jumalad, aga see, mida te meile tegite polnud retsimine. Sel nädalal on jällegi kõik kümnendikud, kastide, soditud nägude, siltide, kollaste särkidega jm sellise stuffiga. Jumalatel on kõik kroonid peas ja käsutavad oma oravaid/rebaseid/lambaid/oinaid. Aga minu mõte ja ma arvan ka, et teiste üheteistkümnendike triivib juba vaikselt järgmisse aastasse. Oleme hakanud plaane tegema, mida oma oravate/lammaste/rebaste/oinastega teha. Peaks mainima, et paar, kui mitte rohkem, väga head ideed on tulnud. Aga ma ei hakka rääkima, muidu mõni tulevane kümnendik saab teada ning where’s the fun in that?

Tahaks hullult teatrisse minna. Tegelt juba varsti lähengi, novembris. Pärnusse. Aga tahaks minna midagi väga head vaatama. Linnateatris on kahjuks peaaegu kõik etendused välja müüdud. Teistesse pole veel vaadanud. Aga ma ei leia midagi eriti huvitavat. Linnateatrisse tahaks – ainult kahele etendusele novembris on veel pileteid. Peaks kiiresti otsustama kumba vaatama minna.

Ahjaa, vaheaeg algab kohe.Kahe päeva pärast täpsemalt. Tegelikult ma seda isegi nii väga ei oota. Muidugi on tore puhata, aga ma ei tea veel mida teha. Küll jõuab välja mõelda. Üks asi, mida ma kindlasti tahan teha on korralikult välja magada, kasvõi terve päeva. Peaasi, et pea selgeks saaks.

Praegu on see igasugust pahna ja ebavajalikku täis, et jube hakkab kohe.

Aga muidu on kõik täiesti kena.

Suusatama tahaks minna, aga seda ma vist juba mainisin.

Kuula sõnu ka vahelduseks.

M.

Lisa kommentaar

