On my mind

“You’re not an asshole. You’re just trying very hard to be one”

Ehk ma käisin, nüüdseks üleeile, vaatamas “The Social Networki”. Peab ütlema, et see oli täpselt see, mida ma sellelt filmilt ootasin. Samas oli ta ka piisavalt intrigeeriv ja teistmoodi, et pakkus meelelahutust peale pikka, väsitavat ja tapvat nädalat. Tegelikult ta ei andnud isegi palju mõtteainet, aga ikkagi mulle meeldis. Kui võimalus tekib, soovitan vaatama minna, ei tohiks petttuda, kui just ei arva, et see on samaväärne “Inception”-iga. Aga seda filmi ei trumpa lähitulevikus mittemiski.

Lund hakkab sadama, ei vabandust, sajab juba.  See saab tähendada ainult üht. Sügis saab läbi ja tuleb talv. Ühest küljest väga ootan talve – lumi ja kkõik sellega kaasnev. Aga teisest küljest on õues k ü l m. Loodan sellel talvel käia kusagil suusatamas ka, ammu pole korralikult suusatanud. Teadmiseks, minu mõistes on suusatamine mäesuusatamine. Murdmaa on lihtsalt mööda maad nühkimine. Ja kuna Kuutsekas pole mingi mägi, siis tahaks minna kusagile Alpidesse või mujale. Aga ei tea, kas see soov ka täitub. Endal mul nii palju raha pole.

M.

Lisa kommentaar

