Believe

Ma olen natuke morjendatud tänaste sündmuste pärast.

Telefon otsustas, et oleks tore, kui ta enam ei töötaks ja saaks mulle närvidele käia. Käisin EMT esinduses, seal öeldi, et nad ei tea, mis sellega viga on, aga paranduseks oleks vaja oodata 3 kuud ootejärjekorras ja siis vveel maksta ka selle paranduse eest. Päris tahangi oodata/maksta. Niiet, I’m in the need of a  new phone. Praegu kasutan oma vana( loe: igivana/muldvana) Sony-Ericssoni, mis minu nägemise järgi kukub kahe järgmise sekundi jooksul koost. Aga, mis mul muud üle jääb, teisi valikuvariantt mul ju pole.

Aga kas on nii raske teha telefone või siis üldse üldisemalt kõiki tooteid teha kvaliteetselt, et ei pea neid koguaeg välja vahetama v.a juhul kui tahad ise välja vahetada? No, vähem kvaliteetseid asju on odavam toota, aga kui nad koguaeg lagunevad, siis keegi enam ju ei osta neid, või mis? Aga hea kvaliteediga asjad kõlavad paremini/näevad paremad välja/ei kuku igal sekundil koost!/on parema kvaliteediga. Nt ma alles hiljuti avastasin kui palju paremat häält teeb Steinway klaver meie aulas võrreldes tavalise klaveriga muusikaklassis. Need helinüansid on lihtsalt palju rikkalikumad. See ongi hea- ja halva kvaliteediga toote vahe.

Ma pole nii rikas, et osta odavaid asju.

M.

Lisa kommentaar

