Reach up for the sunrise

Nostalgia, nostalgia ja veelkord nostalgia.

Eile käisin ma enda vanaas elukohas, no mitte päris selles korteris, aga naabri juures. Ja mul tuli nii palju häid mälestusi  silme ette(või siis pähe), et nii nolstalgiline oli olla. Mitte miski pole seal ikka muutunud, no trepikäsipuud on ära värvitud, aga kõik muu on täiesti sama. See mänguväljak, kus ma väikesena nii tihedasti mängisin on ikka veel samasugune – oranž ja kollane ja roostes. Võib-olla üks asi, mida ma enda elus natuke kahetsen on see, et ma sealt ära kolisin, aga siis poleks ma ju praegu siin, kus ma praegu olen, või mis?

Aga seda teemat, et kui ma midagi muudaks oleks kõik teistmoodi, olen ma juba sada korda öelnud ja kirjutanud ja rääkinud, siis poleks vist mõtet seda enam mainida. Oleks on oleks.

Tulles teemasse tagasi. Nostalgiahetked on mõnusad. Saad meenutada oma vanade sõpradega, kuidas väiksena elasime, mida tegime, kui lõbus meil ikka oli. Jah, vanasti oli muru rohelisem ja taevas sinisem. Aga nüüd toimuvad elus sellised hetked, millest väiksena ainult unistada võisid, või kunagi ei mõelnudki sellest. Me oleme nüüd suureks kasvanud, ja on hea, meenutada neid aegu, kui me olime alles väikesed põngerjad.

Kuna terve see postitus on nostalgiaga läbi immutatud, siis panen ühe nostalgilise loo ka veel siia, et see kompott veelgi nostalgilisem oleks.

Pole vist kunagi nii palju kasutanud sõna – nostalgia. Iga asja jaoks on esimene kord.

One response

  1. hehh,
    see oli tõesti hea tunne. Aga minu tuba on ka muutunud. See muutub koos minuga , kui mu ema ei muutu, siis mina muutun.
    Erinevaid nostalgiaid on, aga see oli hea nostalgia sulle ilmsegelt’! : )

    peaks mingi turmac rolli siia ka ära mainima : D

    19/09/2010, 20:08

Lisa kommentaar

