Modern Drift

Neljapäev oli tore. Oleneb kelle jaoks, minu jaoks mitte. Nimelt väänasin ma neljapäeval hüppeliigese välja, mis teatavasti ei ole väga mõnus. Ning sellel olid ka omad tagajärjed. Reedel ei saanud ma kõndidagi normaalselt, rääkimata jooksmisest. Siis käisin ma traumapunktis a.k.a EMOs. Hull süsteem on ikka, et arsti juurde saada. Kõigepealt pead võtma järjekorranumbri, et ennast registratuuri saada, kus pannakse sind kirja. Siis suunatakse triaazi, muidugi pead ootama paar(kümmend) minutit, et sinna saada. Siis pannakse sulle mingi lipik käe peale ja suunatakse ülevaatusesse. Pead jälle ootama, seekord kaua. Oleneb päevast, mõnikord võid oodata paarkümmend minutit, mõnikord tunde. Siis suunati mind röntgenisse, ehk jätkus sama süsteem, järjekorranr, ootamine, saad uksest sisse.

See kõik võtab nii kuradi palju aega ja tekivad meeletud ootamised. Minul oli veel väike vigastus ja sain istuda, aga kui mul oleks midagi tõsisemat, siis ootamine ei ole ju meeldiv. Sellest ka minu küsimus, et miks ei võiks see süsteem olla palju tõhusam. Kindlasti saab seda kuidagi reguleerida. Oleneb ainult palju makstakse. Raha ostab kõike. No olgu mitte päris kõike.

Tagajärgi oli veelgi. Algselt oli mul sel nädalavahetusel Võsule minna, aga siis tuli otsus, et läheme Lätti. (Võsule sõpradega, Lätti perega – toim). Aga kuna ma olin enda jalale haiget teinud, siis ma ei saanud Lätti minna, kuigi Võsule oleks saanud. Niiet ma ei käinud mitte kusagil. Mõelda vaid, sellise jama põhjustab üks tackling. Juhtub…

Mitte, et mul nüüd halb nädalavahetus oli. Vägagi tore oli.

Aga nüüd on mul jalg põhimõtteliselt terve ja on meeletult parem kõndida. Isegi joosta saan. Kuigi tegelt pidi see paranema paar nädalat. No jah…

Peaks pildistama minema. Keegi tahab tulla?

M.

Lisa kommentaar

