Better Together

Homme on jällegi iga-aastane spordipäev. Mis on iseenesest ju hea idee, aga miks kuradi päralt peb terve gümnaasium koos seda tegema? Miks mitte eraldi, et ei peaks passima seal mõttetult, enne kui kaks(või kolm) jooksu saad ära teha? Aga vahet pole. Ma ei tea, kas ma olen homseks valmis või mitte, tunnen ma küll ennast hästi… isegi väga. Eks siis homme saab näha. Tõenäoliselt pean ma kolm jooksu tegema, kuna meie Dream Teamis on üks saanud vigastada ning on kahtlane, kas ta jookseb. Kui me ühtegi viga nüüd see aasta ei tee, siis paneme selle teatejooksu kindlalt kinni.

Varsti pean hakkama bioloogias uurimustööd tegema teemal “Väliste tunnuste pärinemine”. Mulle see teema meeldib. Küllaltki lihtne ja  lõbus teha.

Muusika on praegusel hetkel väga aktuaalne minu jaoks. Olen kuulanud nii palju erinevaid lugusid, et…ei oska sobivat võrdllust tuua.

Hääl on ka mul arenenud… paremuse poole muidugi.

Jack Johnson on geenius. Geenius, ma ütlen!!!

It’s always better when we’re together

M.

Lisa kommentaar

