Sideways

You know it ain’t easy.

Nüüd kui ma käin 11.klassis. Pannakse minu ja teiste peale ootused. Väga kõrged ootused kusjuures. Nimelt oodatakse, et me teame, mida me tahame tulevikus tegema hakata. Mis on see, mis meid kutsub. Aga ausalt öeldes, ei oska eriti keegi meist seda nii lihtsalt öelda. Me oleme tõenäoliselt selle peale mõelnud. Ja mitte vähe. Aga ikkagi, me ei tea täpselt, mida me teha tahame. Sellega kaasneb frustratsioon, kuna kõik õpetajad ootavad, et me hakkaksime eksamite peale mõtlema, mis vabanage väga on alles kahe aasta pärast! Aga nemad arvavad, et me peame juba teadma, mida me tahame(vist juba ütlesin seda?).

No mina olen mõelnud, mida ma teha tahan. Juba isegi selle poole püüelnud, aga samas ma ei tea täpselt kas ma ikka väga 100% kindlalt tahan seda teha. Kindlasti tundub see esimesed viis aastat põnev, aga pärast muutub pidev kokpitis istumine rutiinseks ning ajavahega kohanemine hakkab juab pinda käima.

Kuidas ma ka ei tahaks, pole ma endale varuvarianti välja mõelnud. Ei tea mille poole püüelda. Samas otsuse peaks ju tegema varsti, et õiged eksamid ära teha. Peaks kaorraliku ajujahi tegema, vaatama välja kõikvõimalikud variandid ning ükshaaval neid mahakriipsutama.

Just nüüd käisin jooksmas ja enda pead mõtetest tühjaks laskmas. Uusi mõtteid sain ka juurde k.a see, millest ma praegu kirjutasin. Ikka palju värskendavam tunne on nüüd ja vabam ka.

Selline inspiratsioonihoog on mul peale tulnud.

Ja mitte ainult selle pärast, et ma jooksmas käisin.

P.S

Selle laulu sõnad on küll masendavad, eriti veel praeguses olukorras, kuhu nad üldse ei sobi, aga panin selle siia, sest leidsin selle vana lemmiku uuesti üles.

Niiet sõnad ei ole tähtsad

M.

Lisa kommentaar

