Parallel Universe(s)

Juhused on toredad… Väga toredad.

Mõtle, mis (ei) oleks saanud kui ma ei oleks näiteks see suvi malevasse läinud. Noh arvatavasti ma siis ei istuks praegu siin ja kirjutaks seda juttu.

Kõik need väiksed otsused, mida me igapäevaselt teeme, viivad lõpuks kuhugi. Olgu see lõpptulemus hea või halb. Ma võin praegu kindlameelselt öelda, et minu tuju on praegu liiga hea. (aga seda ma vist juba eelmises postituses ütlesin, vahet pole).

Aga tulles tagasi otsuste tegemise juurde… Iga väike otsus, mida me enda elus teeme muudab midagi. Oled kunagi mõelnud, et mis oleks saanud kui sa oleks selle teise valiku võtnud? Kas see oleks kuhugi mujale viinud? Muidugi oleks. Aga kas sa tahaksid näha seda maailmat, kus sa oleks võtnud vastu selle teise otsuse. No kui sa leiutad mingi masina millega saab mööda universumeid reisida siis minugipoolest, mine ja vaata oma alternatiivisikut. Seniks aga kui sa pole sellist masinat leiutanud siis tuleb ainult sellest unistada.

Tegelikult on ju täitsa tore mõelda, et on olemas lõputu arv universumeid, mis on täpselt samasugused nagu meil, aga ühe väikse muudatusega. A la universum, kus Hitler ei surnud ära või siis universum, kus sa ei loe praegu seda postitust siin. Võimalusi on lõputult…

Ehk siis minu point on see, et juhused ja valikud on toredad.

Happy ending…

M.

Lisa kommentaar

