Electrify

Viimased päevad on tõestanud, miks see suvi on parim suvi… in the history of mankind. Ma tõesti usun nii ja ka, et enam paremaks lihtsalt ei ole võimalik minna.  I truly am happy… very happy.

Inception on siis see film, mida lihtsalt peab nägema. Olen seda nüüd juba kaks korda vaatamas käinud, aga ikka ei tüdine sellest ära. See sisu on lihtsalt nii inrigeeriv… Dreams within dreams.

Unenäod on mul ka täitsa toredaks, aga samas ka müstiliseks muutunud. Nagu näiteks maailm on tagurpidi, või siis inimesed on välja surnud v.a mina ja mõned teised erilised isikud ning peame kuidagi selles hüljatud apokalüptilises maailmas ellu jääma. Unenägudega on see tore asi, et sa kunagi ei mäleta kuidas see algas alati mäletad mingit sündmust keskelt.

Eile tulid Eestisse sugulased Ameerikast. Täitsa tore oli näha, et nad ei ole eesti keelt unustanud, kuid aksent on olemas. Ning isegi lapsed räägivad eesti keelt. Tahaks neile hirmsasti teisele poole ookeanit külla minna, või siis kasuvennale, kes läks nädal tagasi Minneapolisse elama. Sellest mandrist olen ma juba natuke tüdinenud.

Haha, eriti tore on see, et mu jalg on praegu paistes ja ülimalt valus. Nii “tore”, et ma suutsin herilasele peale astuda. Ikka juhtub minuga.

Nädala aja pärast Helsingis U2-l.

Eriti kurb on, et suvi saab varsti läbi.

M.

Lisa kommentaar

