Shoot your gun

The feeling inside is empty. Real empty.

Päevakava : ärkan 12 või 1 ajal. Söön hommikust või ka lõunat. Kell 14 hakkab jalka. Siis vaatan jalkat seitsmeni. Kaks tundi pausi. Loen midagi või teen midagi kasulikku vahelduseks, kui on ilus ilm, käin õues. Pool kümme uuesti jalka. 12 ajal vaatan mingi filmi ära, või kaks. Ja siis magama. Nii on see kestnud paar päeva. Muidugi on see natuke sunnitud, sest nii toredal kombel, olen ma natuke tõbine.

Enamuse ajast olen kodus üksi ka. Vend veedab enamuse ajast teises kodus nüüd ja ema käib tööl, niiet jamh. Natuke kõle tunne on üksi olla suures korteris, but I’m getting used to it.

Ütleks veel, et ennustamine minul küll hästi välja ei tule. Olen iga mängu tulemust ennustanud ning siiani pole veel ükski täppi läinud. Ja mul on tõesti hea meel, et ma raha peale ei mängi, sest muidu oleks mu kontoseis ikka väga nutuses seisus.

Päevast päeva hakkan ma mõtlema aina rohkem ja rohkem inglise keeles. Sellised lihtsamad mõtted on kindlasti inglise keeles ning nüüd on asi juba nii kaugele jõudnud, et vestlus teistega toimub sellises segakeeles. Pool inglise, pool eesti. Ei teagi, mis selle kohta arvata, kas on see hea või halb. Ühestküljest muidugi hea, aga eesti keel on ju ikka emakeel ja seda nüüd küll ei tohiks unustada.

Huvitav kui kiiresti ma eesti keele ära unustan kui ma järgmine aasta lähen Austraaliasse või Ameerikasse? Eelmine kord toimus see ülemineks kahe nädalaga, aga siis olin ma vaid kuu aega seal. Aastaga võib nii mõndagi juhtuda. Ei taha mõeldagi kui raske saab mul pärast olema seda tagasi teha.

Aga see on tulevik… Ning eilne on juba minevik. Tahaks minevikku muuta, aga ei saa ning äkki ongi parem, et ei saa. Muidu oleks lihtsalt maailma asemel kaos.

Hope you’re happy now…

Knowledge is power and power corrupts. So study hard and be evil.

M.

Lisa kommentaar

