School’s out

Nonii! Lōpuks on siis kool läbi. Tegelikult on homne ka veel, aga mingeid tunde ei toimu, on vaid korvpallimatš GAGi ja Reaali vahel.

Ma ei tea kas te olete tähele pannud, aga viimastel päevadel on siin olnud ikka metsikult ilusad päikeseloojangud. And oh how I love sunsets…

Mulle tuli eile malevast kiri. Ma sain rühma sisse. Kuid alati peab mingi konks olema küljes. Nimelt rühm alustab tegevust pühapäeval. Muidugi olen mina sellel ajal ära, aga kui ma küsisin, et kas paar päeva hiljem ei saa tulla, siis vastati mulle kindlalt ei. Kahju natuke, et ei saa minna, tegelikult on veel väike lootus, et ma saan sinna teise rühma, aga see on vaid lootus. Eks siis järgmine aasta jälle, aga ma proovin registreerimisel mitte feilida.

Ma saan enda telefonist ka postitusi siia teha, isegi see postitus on telefonis valmis kirjutatud, aga ma vabandan kōigi vōimalike kirjavigade eest.

Youtube’s on video, kus mind tolmuimejaga äratatakse, aga ma ei pane seda linki siia. Otsige ise kui te niiväga tahate seda näha. Vihje – seda ei ole lihtne leida…

Reedest hakkan ma siis tegema trip reporti…

Okay then, school’s out. Also I don’t have anything smart or interesting to say, so I’ll just shut up now.
Bye…

M.

2 kommentaari

  1. küsimus

    kuhu trip report jääb???

    07/06/2010, 11:12

    • tuleb, tuleb
      Ma pole viis päeva olnud netis, panen praegu üles 😉

      08/06/2010, 22:42

Lisa kommentaar

