City of black and white

Võisite tähele panna, et ma muutsin kujundust. Must-valgeks. Kõige parem värvikombinatsioon terves maailmas, vähemalt minu mõtetes. Ma ei tea miks, aga mingil tundmatul põhjusel meeldib mulle see just kohutavalt. Ma olen avastanud näiteks, et kui ma peale pildistamas käimist Photoshopiga pilt üle hakkan tegema, siis nii palju kui saan teen just must-valgeks. Mõnikord jätan mingi kindla detaili värviliseks, mis lisab omakorda tohutu efekti pildile.

Must-valge esindab lihtsust. Kõige lihtsamal moel. Pole ju ühtegi halli tooni, mis neid eristaks – on vaid puhas must ja vaid puhas valge. Kahjuks maailmas ei ole midagi must-valget. On ainult väga palju erinevaid halli varjundeid. Võib-olla ongi see põhjus, miks  must-valge mind nii sümpatiseerib? Näitab, et alati saab asju lihtsamalt teha, kui tegelikult võib paista. Müstika minu jaoks, aga müstika mulle meeldib.

Ahjaa… eksami sain viie, 93%

M.

Lisa kommentaar

