Summer’s end

Nii.

Eksamid on selleks aastaks läbi. Täna tegin eksami. Peaks mainima, et see oli üllatavalt lihtne. Minu jaoks vähemalt. 45 minutit ning eksam oligi valmis. Midagi rasket seal ei olnud, ainult 5 lehekülge grammatika ülesandeid. Järgmine aasta siis rootsi keel. Mõelda vaid, ma ei peagi tegema kohustuslikult ühtegi reaalainete eksamit. Mitte, et mulle reaalained ei meeldi, vaid lihtsalt mulle on alati keeled lihtsamad tundunud. Võib olla tuleneb ka see sellest, et ma olen õppinud vene, inglise, prantsuse, rootsi ja soome keelt? Kindlasti on seda palju, aga nt ma ei mäleta enam prantsuse keelest nii palju kui tahaksin. Pole seda juba aasta aega rääkinud. Pole kusagilt praktikat võtta. Aga tegelikult ma eriti ei taha ka. Praegu peaks rohkem keskenduma teistele… asjadele.

Nädalavahetusel, kui teoreetiliselt ma pidin oma lauataga õppima, käisin ma suvilas. Iga kord kui ma seal käin, tuleb mul tahtmine see majakene kopaga lihtsalt maha võtta. Sest see on nii räämas ja kellelegi ei ole seda eriti enam vaja. Sinna saaks palju ilusama ja kasulikuma maja ehitada. Koha, kus ma tegelikult isegi tahaksin käia. Sest tegelikult on see tõesti lahe kant. Rand lähedal ja naabreid pole ja mida veel – you get the point.

Kurja, suvi on läbi…

M.

Lisa kommentaar

