Oversleeping

Võitle Eesti, võitle! Eesti suru, Soome vastu muru!

Eesti tegi siis täna/eile üle 73 aasta Soomele ära. Lõpuks saime põtradele koha kätte näidata. Fiiling oli A.le.Coq Arenal super, fännid olid super meeleolus. Eriti tore oli vaadata Soome fänne, kes lihtsalt seisid, ega teinud midagi, et oma tiimi ergutada võitlema kui nad olid juba üks-null kaotusseisus. Meie kõrval istus/seisis üks väike poiss, kes tõesti oli üks andunumaid Eesti fänne, keda ma eales näinud olen. Tore oli vaadata, et meie jalgpallikultuur areneb positiivses suunas. Nüüd kui põtradele on koht kätte näidatud tuleb minna kolmapäeval horvaatide skalpide kallale. Nad on küll tugevamad, aga tundub, et Eesti suudab hästi mängida just sõprusmängudes või siis on ime teoks saanud ja me olemegi paremaks saanud. Kes teab?

Täna/eile magasin ma sisse. Ma olin pannud enda äratuse nii valjuks kui vähegi sai, aga tundub, et sellest vist ei aidanud. Uni oli liialt magus. Aga ma ei jäänud eriti millestki ilma. Sel ajal kui ma magasin tegid teised Cooperi testi. Fine by me. Ma teen selle siis nädala aja pärast järgi. Kõrvaklapid kõrva ning 12 minutit mõnusat jooksmist mitte mingil eesmärgil peale hinde saamisel. Tegelikult ei tohiks panna Cooperi eest hindeid, sest inimene pingutab ja kõik ei suuda seda antud normi täita, mis juhuslikult meie puhul on 26-aastaste täiskasvanud meeste normaalne distants, mida meie peame läbima. Natuke ebaõiglane, aga kuidas seda muuta siis?

M.

Lisa kommentaar

