Superunknown

Ei või olla! Ei ole võimalik! Jälle! Miks?!? Aaargh! Halb, väga halb.

Mis nüüd siis jälle juhtus? No arvuti läks persse, vabandust väljenduse eest, aga mõte jääb samaks. Kõik mu pildid, mis ma olin teinud, kõik muusika, kõik filmid ja igast teised mulle tähtsad asjad. Kõik on igaveseks kadunud…jälle. Jah, jälle. Kaks kuud tagasi juhtus sama asi, siis õnneks ei kadunud nii palju vääruslikku ära kui nüüd.

Kui laupäev oli hea päev siis miks pühapäev ei oleks ka võinud hea olla? Kas siis ei saa head ilma halvata? Karma is a bitch…

Täna sõitsin bussiga koju, kõik oli nagu tavaliselt, aga järsku keeras buss, sealt vasakule, kust oleks pidanud paremale keerama. Selline WTF? moment tuli peale. Õnneks pärast suurema ringi tegemist sõitis ta ikkagi õigele poole. Aga miks nad nii järsku bussimarsuuti muudavad? Teatada ei oska? Eriti veel Eestis, kus me oleme ju nii(:sarkasm:) suur IT-riik.

Aga ma nüüd lähen linna, tagasi, kontserdile.

M.

Lisa kommentaar