Ain’t no rest for the wicked

Oh, how I love irony.

Eelmises/üle-eelmises postituses mainisin, et me pidime kirjutama kirjandi üksteisest, mida me teeme 15 aasta pärast ja, mida me teinud oleme. Nooh, minust kirjutati, et ma olen hiiglasliku arvutifirma omanik, elan San Franciscos, kõik on väga tore jne. Aga siis tuli sisse irooniline osa, vähemalt minu jaoks. Kirjandis olen ma olnud abielus kaks korda, esimese naise nimi oli Anna(jäi Tartu rongi alla), aga teise nimi oli Leena. Need, kes saavad naljast aru, need saavad ja need, kes ei saa, need ei saa. Ei hakka pikalt seletama, aga selle lahti mõtestamiseks pole mingi tuumafüüsik ka vaja olla.

Ausõna, see tõi terveks päevaks naeratuse suule. Sellega kaasnes mul küsimus, et miks vaatavad inimesed sind imelikult kui sa omaette naerad. Naer on ju terviseks, aga noh see ongi eestlaste mentaliteet. Me olemegi sellised külmad ja tõrksad. Te võite küll mulle vastu vaielda, et ei ole, aga järelikult pole te siis maailmas eriti palju näinud.

Viimased kaks päeva on pingelised olnud ning võivad veel pingelisemaks minna. Ootan praegugi ÕM-ist kirja, et kas ma olen sisse saanud või ei ning mulle ei meeldi kui osad rühmad/inimesed on saanud ning mina veel pole. Paranoilisemaks muutun. Hakkasin kahtlema, et äkki ma kirjutasin kiirustades meili valesti vms.

3 nädalat kooli veel. Uskumatult kiiresti on tegelikult see aasta möödunud. Siis käia 11. klass lõpuni ning loodetavasti lähen ma siis aastaks ajaks kas Ameerikasse või Austraaliasse. Pole veel täiesti ära suutnud otsustada, kuigi kaalukauss hakkab kukkuma Austraalia kasuks. Aga kui ma lähen aastaks Austraaliasse siis tähendaks see seda, et ma peaksin tagasi tulles 12. klassi lõpetama (ehk need, kes praegu minu klassikaaslased on oleks juba siis lõpetanud), kui ma just ei viitsi teha kõik eksamid ette ja taha ära, mida ma vist eriti ei taha teha…

M.

7 kommentaari

  1. No Peipsi teatri omasse said sisse? 🙂

    12/05/2010, 19:53

  2. Kurb lugu.. ma sain kirja seal.. aga nõmekas värkk.. meillist ei olnud nähtav.. mina kui vana uudishimu ise ei suuda ära oodata mil saan teada kes veel tulevad.. aga ma loodan et keegi loobub ja sa saad ikka tulla või et saad oma esimesse valikusse sisse 🙂 muide.. hea blogi

    12/05/2010, 21:04

    • no aitäh 🙂
      Aga mul klassivenna sõber ütles, et klassivend on esimese valiku meililistis olemas, aga klassivend ei ole veel meili saanud, mis on imelik, niiet lootus veel püsib 😀 Keeruliselt rääkisin vist 🙂

      12/05/2010, 21:12

      • Hihihi.. lugesin jah mingi 3 korda läbi ja siis kolmandal korral märkasin alles seda, et mainisid ära et keeruliselt rääkisid.. 😀
        No lõpuks jõudsi vähemalt kohale 😀 aaa.. no ma suure uudishimuna googeldasin märksõna “teatrimalev” kuna VÄGAVÄGA tahan teada, kes rühmas on… leidsin ühe venna blogi, kes ei tule vist nagu ma ta sissekandest aru sain, aga sisse sai.. loodame, et saad siis tema asemel 😀 malev lihtsalt väärt koht ju 😀

        12/05/2010, 21:20

  3. no loodame 😀
    aga ma ei tea kui väärt see on, alles esimest aastat, kui sedagi, sest ei tea veel kas ju saan või mitte 😀

    12/05/2010, 21:24

    • esimene aasta tasub alati registreeruda kellegiga, kes varem käinud ja siis märkida ära, et tahate koos minna.. ma käisin eelmine aasta esimest korda ja minu rühmas oli lisaks minule ainult üks uus veel.. ja me mõlemad tulime tuttavaga koos. 🙂 aga hoiame pöialt 😀

      12/05/2010, 21:41

Lisa kommentaar

