Supermassive black hole

Pane korraks oma pea tööle ning mõtle oma kõige ilusamatele/parimatele mälestustele. Nostalgia… Mõtle näiteks oma lasteaia peale. Ma ei tea kui palju sa sellest võid mäletada, aga kindlasti leiad midagi. Kindlasti mäletad neid lõunauinakuid, mida me kõik vihkasime või siis midagi muud. Või siis need sõbrad, kellega sa lasteaias rääkisid, millal sa neid viimati nägid?

Kahjuks on kindlasti sul ka neid halbu mälestusi, millest sa kellegiga eriti rääkida ei tahaks või tahaksid lihtsalt unustada ning teeselda nagu poleks midagi juhtunud. Igalühel meist on selliseid mälestusi, nii häid kui halbu. Halvad mälestused tahaks heameelega kustutada ära. Umbes nagu “Mehed Mustas”, selle pulgaga ja mõtled uue ja parema mälestuse välja. Kusjuures eile ma vaatasin seda filmi… kell kaks öösel.

Ma hakkasin eile meenutama neid häid aegu ja tegi tuju tõepoolest palju paremaks. Missest, et mul polnud morn tuju. Ma sain eile terve päeva üksi kodus olla, kõik olid minema läinud. Kahjuks oli mul ka massiivne peavalu ning see natuke rikkus olukorda. Ma vihkan oma peavalusid, iga nädal vähemalt korra ning nende vastu ei aita mitte midagi peale sügava une, mõnikord ei piisa isegi sellestki. Äkki peaks arsti juurde minema? Olen seda juba endalt viimase kolme aasta jooksul ma-ei-tea-mitusada korda küsinud. Samas, millega saavad nemad aidata?

—–

15 aasta pärast võin ma olla kustahes, ei oska tõesti ette näha oma tulevikku. Egas ma siis mingi selgeltnägija pole. Ma olen hakanud kahtlema, kas see mille poole ma praegu püüdlen on tõesti see, mida tahan. Aasta tagasi ei oleks mul sellist mõtet pähe tulnudki. Aga siis ma olin noorem ka. Ma arvan, et ma kahtlen, sest ma olen praegu liiga noor ning see kõik on minujaoks liiga kallis. Niiet 15 aasta pärast võin ma kasvõi mingil liivasel rannal surfikooli pidada… Kes teab? Tuleb ainult teha seda, mis sulle ise meeldib.

—–

“Who stole cookies from the cookie jar?”

Oma vastused jätke alla, kommentaaridesse…

M.

Lisa kommentaar

