Anybody Out There?

16.30 – Istun rahulikult kottoolis ning vaatan mingit suvalist filmi, mille leidsin. Järsku tundniks korteri teises otsas. Põrandad kriuksusid, sammud. Judind käisid üle keha. Kõhe oli olla üksi vanas Vanalinna korteris. Ma ei usu kummitustesse niiet jäerelikult kujutasin ma seda endale ette. Ma vähemalt loodan.

Pärast kontserti oli selline mittemidagiütlev tunne. Täna vähemalt ei olnud mingit närvigi sees, olen vist juba lavaga ära harjuma hakanud. Ei olnud eriti rahul, kuid väga mõnus oli kõndida päikesepaistel mööda Vanalinna. Turistid juba ümberringi sagimas nagu sipelgad pesas. Tuletab meelde neid aegu, kui käisin sadamas igast ajakirju ning ajalehti kruiisituristidele müümas. Oi jah, see oli alles raske, müüa maha midagi, mille jaoks tal tegelikult erilist vajadust pole, kui saime hakkama…kuidagi.

Kui mul oleks miljard dollarit teeks ma sedasama, mida teeks iga tark inimene. Enamus raha investeeriks kuhugi ning ülejäänu eest võtaksin aja maha ning käiksin mööda maailma ringi. Äkki külastaks kõik maailma riigid ära või siis reisiks mingil erilisel moel. Käiks sellistes kohtades, kus tavaliselt keegi ei käi. Off the beaten path. Nii väga tahaks, aga kahjuks mul ei ole seda miljardit dollarit, ega ka mitte kellelgi, keda ma tean. Niiet peab vaatama, kuidas sellisus nagu keegi kõned mõtted tegudeks teha.

Tänane küsimus oleks siis – “Mida sa näed ennast tegemas 15 aasta pärast”. Küsimus selline, sest ma juba kirjutasin sellisel teemal kirjandi rootsi keeles kellestki teisest ning olen liialt väsinud, et mõelda midagi originaalsemat välja. Aga tegelikult see ei olegi nii hull teema… vist.

Leave your comments below…

I want to start fresh.

M.

One response

  1. M

    15 aasta pärast …… olen Iraani president ja müün naftat!

    08/05/2010, 13:12

Lisa kommentaar

