Splitting The Atom

Mul on tunne, et ma olen mingi ebaõnnejumal, kõik puruneb mu ümber. Kuidas saab juhtuda, et täiesti uued asjad, mis ei ole paari nädalatki vanad enam ei tööta? Või siis eriti hea näide on kuidas talvel, üks tänavapost, mis koguaeg töötas täiesti korralikult välja arvatud siis kui mina sellest mööda läksin. That’s just wierd…

Hakkasin täna Top Geari vanu osasid vaatama, neid kõige vanemaid. Ainuke asi, mis naljakas oli, oli see, et publikut oli peaaegu 0. Aga üldiselt oleks ma peaaegu igavusest ära surnud, uuemad osad on ikka paaalju paremad. Suvel tuleb järgmine hooaeg, on mida oodata.

See päeva küsimuse vastus ka siis mult. Ausaltöeldes olen ma sellele päris palju mõelnud ja on päris palju asju, mida võiks teha. Näiteks minna kusagil Anttik-Egiptusesse ning anda neile teadmisi tänapäevasest maailmast või siis minna tulevikku, et vaadata milline maailm välja näeb ning äkki muuta seda. Või siis lasta mõrvata keegi väga mõjuvõimas inimene ära, aga sellel oleks omad tagajärjed, nt lased tappa Stalini ära ning võid riskida, et sa ei sünnigi, sest su ema ja isa ei oleks kunagii siis kohtunud. Neid pisikesi nüansse on lihtsalt nii palju, seepärast ei teagi, mida ma täpselt teha tahaksin või kuhu minna.

Aga tänane päeva küsimus oleks siis “Kui sulle pärandatakse miljard dollarit, siis mis sa teeksid sellise hulga rahaga?”

Ootan teie vb natuke twisted/huvitavaid/leidlikke vastuseid kommentaaridesse’

M.

One response

  1. njaa

    selle raha eest läheks mööda maailma reisima ja ehitaks villa kuhugi

    04/05/2010, 21:06

Lisa kommentaar

