Stop For A Minute

Ma olen avastanud koha, kus ma saan aja maha võtta ning mõelda kõigest, mis vähegi pähe tuleb. Samuti saan ma seal enda pea täiesti mõtetest tühjaks lasta, et teha uutele ning helgematele ruumi.

Viimasel kahel päeval olengi ma seal käinud. Mõnus on lihtsalt istuda kivi peal,  tunnetada seda värskust ja vabadust enda ümber. Ma hakkan nüüd igal hommikul seal käima, äkki toob päeva killukese positiivsust? Positiivsust läheb igaühel vaja ning sellest ei saa kunagi küllalt (Tegelt võib-olla isegi saab, aga see pole praegu point.)

Mõtlesin, et tooks natuke põnevust ka siia ning alustan nüüd päeva küsimusega. Postituse lõpus kirjutan ma siia küsimuse, millele te võiksite(oleks tore) vastata ning järgmises postituses vastan ka mina sellele küsimusele.

Niisiis on tänane küsimus “Kui sul oleks võimalus liikuda ajas tagasi/edasi, siis kuhu sa läheksid?”

Jätke oma vastused alla, kommentaaridesse.

M.

One response

  1. midaiganes

    nuuh miku vastan siis küsimusele, et läheks tulevikku ja vaataks milline olen/milline maailm on ning hakkaks reaalses elus teistmoodi elama kui ma ei peaks seal nähtuga rahul olema

    02/05/2010, 21:02

Lisa kommentaar

