Near Life Experience

Tunne kui terve elu vilgub kiiresti silme eest läbi. See hiiglaslik adrenaliinivoog, mis tuleb kohe peale seda hetke. Ma ei ole kunagi sellist tunnet kogenud, aga ausalt öeldes ei tahaks ka enam. Pärast seda hetke, mõtlesin ma, mis oleks juhtunud kui ma oleks paarkümmend cm eemal seisnud. Kui paljud mind igatsema jääksid jne. Positiivsemast küljest tekkis mul soov elada enda elu nii kuidas ise tahan. See on niigi lühike ning see võib ikka väga kiiresti oma lõpu leida.

Eile käisid koolis rootslased. Pärast nende kahjuks suhhteliselt lühikesi esitlusi leidsin ma taas motivatsiooni rootsi keelt edasi õppida. Nüüd on plaan peale gümnaasiumit minna Rootsi kaheks aastaks lennundust õppima ning oma unistusi püüdma asuda. Varuplaani mul veel pole, aga küll ma midagi välja mõtlen

M.

Lisa kommentaar

