Dimensions

Tahaks pildistama minna. Pole ammu käinud. Aga miks ma ei lähe? No, sest ma ei tea, mida täpselt pildistada, mul pole ideid pähe tulnud. Äkki peaks homme fotoka kaasa võtma ning kohapeal vaatama, mida pildistada ning mida mitte.

Tahaks kinno minna.  Pole ammu käinud. Äkki on mõni hea film, mida isegi mina pole veel näinud. Aga miks ma ei lähe? No, sest rahaga on natuke täbarad lood. Äkki peaks homme küsima raha ning minema.

Tahaks magama minna. Pole ammu korralikult maganud, kuid seda te juba teate (kui te lugenud olete, muidugi). Aga miks ma ei lähe? No, sest magama jäämisega on  natuke täbarad lood. Olen küll avastanud paar head nippi, mis aitavad.

Väsita end päeva jooksul nii ära kui saad. Ükskõik kuidas, käi jooksmas hommikuti, ole aktiivne, tee midagi põnevat/uut. Õhtul kuula mõnusat muusikat või siis pane podcast mängima. See on parim nipp, mille ma leidnud olen. Sa lihtsalt jääd magama, kui sind see teema, millest räägitakse üldse ei huvita – mõjub kiiremini kui unerohi.

Ahjaa, üks asi veel mainida. Ma olen otsustanud teha inimestele ja ka endale selle blogi lugemise natuke huvitavamas. S.t, et ma hakkan seda tihedamini uuendama. Ma seadsin endale ilusa eesmärgi – käia hommikuti jooksmas, kuni suve lõpuni, vb isegi ka sügisel. Vaatab, kuidas sellega siis läheb.

M.

Lisa kommentaar

