Time won’t let me go

Awesome! Insane! Crazy! Just nii äge, et pidi isegi hüümärgid lõppu panema. Paar päeva pean nüüd paberit ja pastakat endaga kaasas vedama, et keegi mu jutust ka aru saaks kuna ma olen enda hääle täiesti ära karjunud. Pole naljaasi laulda üle bändi, kõik 15-16 lugu kaasa. See oli raske, aga ma sain hakkama. Olla kolmandas reas, kohe lava ees ja hüpata ja karjuda ja ma-ei-tea-mida-veel teha. See oli lihtsalt insanely awesome. Parim kontserdielamus minu elus siiamaani.

Ma ei pannud enda ootuseid väga kõrgele. Lootsin, et tuleb vägev kontsert, aga oi-kuidas ma eksisin. Nüüd on mu jalad täiesti läbi ning hääl, seda lihtsalt pole enam. Väsinud, aga rahul. Mis? Enam kui rahul.

Näha kuidas juba esimese looa ajal läheb kakluseks. Oma enda silme ees. Näha milline tormijooksläks lahti kui kõik uksed lahti tehti. Oleks ma natuke rohkem seina vastas olnud, oleks mu kaks näppu praegu kipsis. Fänlus on hullumeelne.

Ükskõik kui palju ma ka üritan mõtteid eemale saada, there’s no gettin’ over. Time just won’t let me go.

Äkki saab täna Tallinnas toimuvale ka minna kuidagi, aga ma ei tea, mis mu häälest siis alles jääks. Ning ma pean tegema veel ajaloos kirjandi. Edu mulle.

P.S Kukk oli kõige enne, siis tuli Metallica

M.

Lisa kommentaar

