Strange times

Ma ei tea. Ma lihtsalt ei oska midagi praegu teha. Need ajad on praegu nii kentsakad ja imelikud. Pole kunagi olnud sellises olukorras. Samas ma ka ei oska seda kirjeldada, miks need ajad imelikud.

Ma ei suuda midagi korralikult lõpuni teha, tegelt isegi mitte alustada. Äkki tuleneb see sellest, et ma olen viimasel nädalal maganud 16 tundi? Üleväsimus on, aga ma lihtsalt ei jää magama. Nagu midagi kummitaks mind. Eriti ei meeldi see tunne.

Ma ei ole ammu juba kellegiga korralikult rääkinud, äkki ma olen muutumas tagasi erakuks, nagu ma olin paar aastat tagasi? Ei, seda ma nüüd küll ei taha. Ma loodan, ett teie ka mitte. Aga miskipärast tundub mulle, et kadagi enam ei koti, mida mina arvan, njah…

Strange times need for desperate measures…

M.

Lisa kommentaar

