Bright future ahead

Viimasel ajal olen ma hästi palju vaadanud,mida ma tulevikus teen. Millisesse ülikooli minna jne. Ma tean, et olen otsustanud, et tahan piloodiks saada, aga see ei ole veel ju täiesti ära otsustatud. Ma isegi ei tea, kas ma meditsiiniliselt võin saada pilloodiks. See pani mind mõtlema, mis minu teine valik oleks. Aga ma ei ole ikka veel suutnud seda välja mõelda…

Tahaksin juba ülikooli minna. Ma tean, ma oleen alles 10.klassis, aga ikkagi. On üks ülikool, mis oleks minu elu unistus ja kui ma sinna sisse saaksin oleks kõik suht perfecto. Mis te arvate, mis ülikool? Tartu? nalja teete :D, ma annan vihje – see on maailma üks kuulsaimad ülikoole, asub Silicon Valleys ning sealt on tulnud selliste firmade juhid nagu Apple, Microsoft, IBM, Yahoo, Google jne.

Vastus on Stanford University. Selle ülikooliga on üks viga. Õppemaks on hiiglaslik – nimelt 50000 dollarit aastas. AGA mu isa ütles, et kui ma sinna sisse saaksin maksaks ta kõik selle heameelega ära. Juhheeijaa!

Nüüd tuleb ainult selle nimel töötada. Ja kõvasti. See kõik on minu tuleviku heaks. Stanford – Here I come!

Lisa kommentaar

