Haven’t met you yet

Armastus on üks tobe tobe asi. Kui sa arvad, et sa oled armunud, siis ei – su pettekujutelmad(nii head kui need ka ei oleks) rikutakse, lõhutakse kohe ära. Pärast seda järgneb muidugi selline periood, kus mitte midagi ei toimu. Kehas on tühi tunne ning lihtsalt pead terve oma päeva veetma lamades vaatamaks mõttetuid filme. Noh, praegu on minul selline periood. Ma ei ole 5 päeva habet ajanud s.t näen välja nagu mingi metsjeesus. Ma ei ole kaks päeva oma korterist väljaski käinud.

Mida ma teinud olen? Vaadanud umbes 20 filmi ära. Kuulanud muusikat, otsides lüürkast sõnu või lauseid, mis sobiksid minu olukorraga kokku ning lugedes. Homme lähen ma linna, saan oma sõpradega kokku ja loodan, et meil on koos tore ja, et ma suudan oma olukorrast ilusti välja tulla. Thank god that I have friends. Mul tõesti on vaja seltskonda. Seltskonda, kellega ma saan rääkida ning äkki ka nemad mind aidata.

Ärge nüüd järeldage sellest jutust, et ma olen muutunud emoks vms. Ma ei ole, ma lihtsalt olen cranky viimasel ajal. Aga küll ma paranen, äkki on juba homme selline päev, kus ma ärkan rõõmsalt üles ning lähen linna. Vem vet?

Aga tuleb positiivne olla, armastuse kohapealt muidugi. Kindlasti tuleb üks päev, mil leiad oma hingesugulase. Mina panin enda lootused, et kohe leian, aga mis sai hoopis? 10 päeva…

Vot see on lugu, mille lüürika vastab täpselt praegu minu elus toimuvale

M.

Lisa kommentaar

