Sleepless…

Nii, nüüd on ametlikult alanud vaheaeg. Ma olen seda juba pikka aega oodanud… Plaanid olid, et saab palju magada ja sõpradega koos olla jne. Aga nüüd olen ma avaastanud, et ma olen unetu. Aargh!! Enamus mu plaanid on nüüd rikutud, kuna ma ei jää magama, või siis kui jään, alles kell kolm öösel ja ärkan uuesti kaks tundi hiljem. Vähe sellest, et mul unetus on, ma näen luupainajaid ka veel.

Tegelikult nad ei ole niivõrd luupainajad, kui rohkem tavalised unenäod, kus ootamatult tuleb ette screamer. Teate küll neid videosid youtube’i, kus inimestele pannakse mingi labürint ette, et lahendada. Ja lõpus, kui nad on ülikeskendunud hüppab ette mingi verine nõid, kes karjum jubedalt kileda häälega. Noh, minu unenäod on samasugused. Täna öösel ehmatasin ma nii palje, et ma kukkusin voodist välja…

I hate nightmares! Aargh!

Lisaks veel käib mu ema mulle peale, et ma peo korraldaks. Jah, korraldaks küll, aga ma ei taha, et ta seal kohe kõrval oleks. Ta toob selle idee igal hetkel kui ta mind näeb ning ma ei tea, mida talle öelda…

Friends, cheer me up! Please!

M.

Lisa kommentaar

