You can’t always get what you want

Whoa! Need viimased kaks ööd/päeva on olnud tõsiselt kentsakad minu jaoks. Lihtsalt nii kuradi palju on juhtunud. Kui te lugesite eelmist postitust siis te vist saite aru, et ma läksin Rootsi. Noh, nüüd täna, praegu, koju jõudes, on mul tunded ikka väga segipööratud. Peamine asi, millest ma olen nüüd aru saanud, on et alati ei pruugi sa saada seda mida sa tahad. Järele mõeldes kehtib see mulle ikka väga tihti ja see peamiselt morjendabki mind. Võibolla ma seadsin oma ootused liiga kõrgele. Äkki mina ei suuda oma ootuseid täita. Äkki ongi põhjus miks ma olen morn/kurb, et ma ise ei suuda oma ootuseid ja soove täita. Tehes sellega ka enda ümber olevate inimeste tuju kurvaks…

Ma tõesti ei tea… Lihtsalt ma ootasin midagi täiesti muud. Ma oleksin tahtnud temaga rohkem aega koos veeta. Ega eriti see seltskond kaasa ei aidanud. Kui sa paned 10 20-ringis olevat noort, koos liigse alkoholiga ühele laevale ja lootes ise veel kellegiga sealt koos aega veeta ja arvata, et kõik on hästi, siis sa arvad valesti. Kindlasti, kui me ei oleks nt alakad, siis me oleks saanud aega koos rohkem veeta linna peal ja ei oleks pidanud kantseldama enda järelevaatajaid(ma ei tea küll kui palju me neid kantseldasime, aga ikkagi…). Sellise seltskonnaga tekivad ka igasugu draamad. Tehakse sääsest elevant.

Järele mõeldes oli mul äkki seda kogemust vaja. Iga reis/seik on kogemus. Iseasi, kas ta on hea või halb. Äkki see muudab mind nüüd paremaks inimeseks. Äkki ma hakkan olema teistega arvestavam, äkki ma hakkan muutuma lahtisemaks. Äkki… Äkki… Äkki…

Aga where’s pain, there’s healing ning ma loodan, et ma suudan vähemalt täna õhtuke enda tuju kuidagi tõsta. Ma tõesti ei taha homme kooli minna, et vastata küsimustele, kuidas reis läks, sest ma ei tea mida neile öelda. Kas öelda hästin nig sellega kaasas valetada või rääkida tõtt ning muuta ka võibolla teiste elu mornimaks. Ma ei tea ja ma ei taha sellele mõelda praegu.

Ma küll olen mõelnud paljusid erinevaid mõtteid meist(Sa tead küll, kes). Aga palun ära saa valesti aru, ma lihtsalt olin väsinud ja kurb. See viis mu tuju alla, aga minu tunded sinu vastu pole muutunud…

Elame näeme

P.S Tahan sinuga rääkida

M.

Lisa kommentaar

