Have love, will travel

Tead, praegu tahaks reisida reisida ja veelkord reisida. Yahaks käia kõik maailma riigid läbi, aga mitte näha eid kõige tavalisemaid sihtkohti, vaid ikka avastada avastada ja veelkord avastada. Muidugi selline ettevõtmine vajab aega ja raha. Aega annaks ma sellisele ettevõtmisele nii palju kui vähegi annab, niiet sellega erilist probleemi pole. Küll aga on probleem rahas. Nimelt mul pole seda. Hea kui ma isegi saaks pileti Soome või Lätti. Ma tõeliselt kadestan praegu neid inimesi, kes võiksid lihtsalt suvalisel hetkel võtta kohvri kätte, minna lennujaama ning osta pilet esimesele lennule siit ära. Tahan kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eilne eriti aidanud, kui ma temaga Apollos reisiraamatuid vaatasin. Kihk reisima temaga minna on nüüd ikka niiiii  suur. Vähemalt on olemas PÜHAPÄEV. Nimlt pühapäeval jag ska gå till Sverige med hon.  Eriti tore on see, et tema õde tuleb ka 😀

Oii, kui lõbus saab see olema, vähemalt ma loodan. Mis ma ikka pessimistlik olen, temaga o ju kõik lõbus, pealegi optimism muudab maailma paremaks paigaks.

Pealkirja nimilugu ka siis

I wanna travel!!

M.

Lisa kommentaar

