Disappearing and reappearing

Nüüd kui ma olen tagasi siia blogisse jõudnud, mõtlesin, et peaks midagi uuemat kirjutama. Midagi millega ma oleks ise väga rahul ning teised, kes seda loevad oleks ka rahul.

Ma olen vahel mõelnud, mis saaks kui ma ära kaoksin. Kui palju on neid, kes mind jäävad igatsema või siis hakkavad otsima.  Ei ma ei räägi praegu surmast, ega ühestki sellisest masendavast asjast, vaid hoopis sellest, kas tänases maailmas on võimalik nii kaduda, et keegi sind üles ei leia. Wired’is oli paar kuud tagasi pikk artikkel ajakirja editorist, kes ühel päeval otsustas lihtsalt ära kaududa. Ta lasi kõik pangaarved peale raha väljavõtmist külmutada, korteri enda nimelt maha võtta, mobiili viskas ta üldse minema. Rääkimata veel visuaalsetest muutustest. Ta otsustas, et teeb sellest võistluse – inimene, kes tema esimesena leiab saab 50000 dollarit. Jaht temale kestis tervelt kuu aega.

Sellest tulenevalt on täiesti võimalik jääda kadunuks kauem kui kuua, võib-olla isegi terve aasta. Küsimus on, aga kas ma tahaksin, midagi nii radikaalset ette võtta? Kas ma tahaksin maha jätta selle elu, mis mul siin on ja alustada uut? Kas ma tahaksin teadmatusse jätta kõik oma sõbrad ja pere?

Vastus on lihtne – EI. Mis sest, et elu siin Eestis on kõle ja vastik, ma tahan siia ikkagi jääda. Kui ma kuhugi peaksin ära minema siis ainult oma sõpradega ja ka isegi võib-olla perega. Kindlasti tahaksin ma rännata maailmas ringi ning miks ka mitte veeta pool oma elu välismaal.

Mõned seigad ka sellest poolikust nädalast – Esiteks tõin ma lõpuks endale koju kitarri ning loodan varsti ka osta sellele keeled ning siis hakata mängima nii võimalikult palju kui vähegi aega on. Teiseks on see nädal läinud masendavalt, aga ma tunnen ennast praegu väga hästi, ei tea miks tõesti(sarkasm). Aitäh nendele, kes hoiavad mu tuju üleval

Ohh, tuligi pikk tekst, aga see ei ole tähtis. Tähtis ei ole see mida te siin loete, vaid see mida te enda elus teete. Minge nüüd elage!

:*

M.

Lisa kommentaar

